Servei d’Atenció a la Ciutadania
Horari d'atenció al públic
De dilluns a divendres, de 9 h a 14 h
De dilluns a dijous, de 15:30 h a 18 h
Telèfon: 93 576 03 00, ext. 10406
Email: atencio.usuari@fphm.cat
Ubicació: Planta Baixa de l'Hospital, davant d'Admissions.
Aquest servei atén les consultes dels usuaris, els suggeriments, les observacions les reclamacions i els agraïments relacionats amb l'atenció rebuda a l'Hospital. Responsable del Servei: Sr. Daniel Acosta Queixes i reclamacions verbals: El Servei d’Atenció a la Ciutadania atén totes aquelles queixes no escrites que l’usuari vol manifestar com a conseqüència d’una atenció insatisfactòria en el conjunt de les atencions que reb. Reclamacions escrites: L’usuari té dret a manifestar per escrit les seves queixes per l’atenció rebuda i a fer els suggeriments respecte als serveis rebuts que consideri oportuns, d’acord amb la legislació sanitària vigent. Per a tal fi hi ha una bústia de suggeriments en totes les àrees d’hospitalització, Servei d’urgències i consultes externes, amb els corresponents fulls oficials. Agraïments verbals i escrits: Per manifestar el seu agraïment per a l’assistència rebuda, el tracte etc.. també pot dirigir-se a la Unitat d'Atenció a la Ciutadania. WEB de l'Hospital: La ciutadania pot dirigir-se mitjançant la WEB de l'Hospital a la Unitat d'Atenció a la Ciutadania, per fer arribar les seves consultes, queixes, reclamaciones, suggeriments i agraïments.... |