dijous, 3 de novembre del 2011

Carta de un metge de ICS.


Soc metge.
Treballo al l sistema sanitari públic català, ho faig amb dedicació i mantinc la meva competència perquè tinc vocació.
Digueu-me  què espereu de mi.
Pregunteu-me què espero de vosaltres.

Espero que em doneu les eines per fer la meva feina amb qualitat i eficiència, per atendre els pacients, per ajudar les persones a tenir cura de la seva salut.

Espero tenir unes condicions laborals i retributives dignes.

Soc metge i vull fer de metge; si volgués ser gestor o fer negocis amb la salut dels altres i els diners de tots, hauria fet una altra opció.

No em feu còmplice de la degradació del sistema.

No m’utilitzeu  com a excusa per privatitzar els serveis.
He optat per treballar al sistema sanitari públic perquè crec  que la salut és un dret, crec que tots (ciutadans i professionals) tenim dret a un sistema sanitari públic, equitatiu i de qualitat.



Manel Guasch

Metge de “classe” i servidor públic